fredag den 2. januar 2015

Dukken - sidste påklædning

Så fik jeg strikket forstykket til trøjen. En langsommelig opgave :-). Jeg har syet trøjen sammen i hånden også lidt langsommelig, men den måde jeg finder nemmest til SFObørn. At strikke og sy på maskine er ikke det jeg lige vil kaste mig ud i med den aldersgruppe til en start, men sy i hånden synes jeg er en god ide.





Efter jeg var færdig med at strikke forstykket, ville jeg lige prøve om jeg kunne huske at slå op osv. Det gik ikke rigtigt, men så kiggede jeg på den webside Mette havde foreslået. Den er SUPER GOD OG LET at finde rundt på - en sand fornøjelse, klik her og lær at strikke. Jeg fik slået op osv. Jeg faldt også at armstrikke, hvilket jeg skal prøve en af dagene....


Dukken har som det sidste fået en pind i højrehånd, så den kan lave bevægelser/fagter med denne hånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar