tirsdag den 6. januar 2015

Dortheas Skatkammer

Jeg er blevet meget inspireret af vores tur til Kolding og besøget på "Dortheas Skatkammer".Hvor vi lavede "projekter".



Jeg er begyndt at samle diverse ting sammen som ellers ville ryge i skraldespanden. Jeg samler hjemme, men gør det også på arbejde og prøver at få min kollegaer med på ideen;-)



For mig er der flere elementer i dette projekt:

1. at vi reducerer mængden af affald vi smider ud
2. at vi får "gratis" materialer til at være kreative med i disse sparertider
3. at vi ikke skal tænker over om vi ødelægger eller får et fint resultat ud af fx æsken vi har købt
4. at det giver andre muligheder for kreativitet og kreativ udfoldelse

Jeg vil i den kommende periode arbejde videre med genbrugsmateriale.

1 kommentar:

  1. Mega god ide Lone, det er jo helt Shanes verden (eller Lones :))

    SvarSlet