fredag den 20. marts 2015

Uglen

Der er er ca 3 døgn siden jeg lavede uglen og den har imellem tiden været delvis tildækket af plastik.
Så nu skal uglen udhules, det er ret besværligt i et forholdsvis lille hul til at få leret ud af.
Efter udhulningen har jeg glattet uglen med en finger, for at jævne de værste ujævnheder.

 

Øjnene blev lavet med en kapsel fra en flaske. Efterfølgende har jeg glattet kanten så øjnene stå ud af hovedet på uglen. Vingerne er markeret op med en strikkepind.


Jeg har igen trukket vingerne op med en strikkepind og så har jeg mast/trukket noget af leret af på selve maven for at få en højde forskel. På maven har jeg brugt en træpind til at mase/trykke en fjerdragt på uglen.


1 kommentar:

  1. Hejsa Lone - uglen vil blive rigtig flot hvis du RAKU brænder den hvor du evt. også lader noget af ugle stå i ren RAKU ler og glaserer resten :)
    kh Christina

    SvarSlet